søndag den 28. september 2014

Mias venskabs bog ~Yuko

Yuko


Mit navn er:

Yuko


alder:

Det siger jeg ikke!


Hårfarve:

Rødbrun


Øjenfarve:

lilla/brun


Hvad jeg ønsker at blive: 

den bedste Alfe kriger i Centopia der nogensinde har været.


Det der gør mig unik:

at jeg er modig og kan flyve meget bedre end Mo


Hvad jeg bedst kan lide:

at flyve over Centopias himel med Mo og besøge glødendeorme hulen. Og Mias smukke kjole - Hvor har hun den fra?


Hvad jeg ikke kan lide:

når fagnen Phuddle ikke vil stoppe med at bjæffe!


Min engangs oplevelse i livet:

at vinde mod Mo i vores vandglimts konkurrence!


Jeg ønsker dig:

at du kunne få fat i en enhjørninge tåre - de er virkelig nyttige
 

Disse er mine bedste venner:

helt sikkert Mia. Hun er som en søster for mig - bortset fra, at hun er helt vildt dårlig til at flyve. Jeg har stadig en masse at lære hende. Og Mo, vi går langt tilbage til da vi var børn.


Mit motto:

En dag uden et smil (og skyde med vandglimt) er en tabt dag!


Du kan finde mig:

ved Rialto-floden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar